Jeste li već postali naš član?
Prijava Registracija
Pozovite nas
011 6350 515
Korpa
Korpa je prazna

Česta pitanja

Kako mogu videti dali je artikl levi ili desni?

Smer se gleda kao da se sedi u automobilu. Npr.: levi blatobran je vozačev blatobran, a desni suvozačev.

Kako najlakše mogu pronaći rezervni deo u internet prodavnici?

Izbor proizvoda možete pregledati na uvodnoj stranici. Podeljeni su u 8 glavnih kategorija: rasveta, retrovizori, karoserija, stakla, rashladni sistemi, vešanje i pogon, motor i dodatna oprema. Ispod svake grupe sledi niz kategorija za koje se možete odlučiti.
 
Savetujemo da koristite naš selektor vozila. Deluje tako da jednostavno označite vašu marku, model i godište vozila i već možete pretraživati internet prodavnicu. Ispisaće vam se samo artikli koji odgovaraju vašim kriterijumima.
 
Možete koristiti i polje za pretraživanje (u gornjem desnom uglu svake stranice). Potrebno je da prvo označite šta tražite (glavne grupe), a zatim upišete željeni proizvod: npr. „prednja svetla, branik“, a zatim marku i model vozila. Pretraživač je prilagođen tako da istovremeno proverava postoji li traženi artikal.

Dali je moguće lično preuzeti artikle?

Nažalost lično preuzimanje robe još uvek nije moguće.

Šta znače određeni statusi porudžbine?

Tokom same obrade internet narudžbina javljaju se sledeći statusi:

  • Čeka se potvrda kupovine. Ovde nam je potrebna vaša potvrda da ste kupovinu zaista izvršili. Na vašu smo adresu e-pošte poslali poveznicu za potvrdu na koji morate kliknuti. Reč je o slučaju kada kupovinu obavljate prvi put bez registracije kroz proces kupovine (korpu) i za to nam je potrebna potvrda da je reč o pravoj osobi.
  • Naručeno. Artikli su naručeni kod dobavljača, tj. na zalihama su. Uskoro možete očekivati da budu poslani (vidi rokove isporuke).
  • Poslato / zaključeno. Artikli će biti poslani na vašu. Možete ih očekivati u roku od 1 radnog dana.
  • Otkazano. Vaša porudžbina je bila otkazana s naše (nestašica zaliha) ili vaše strane.

Želim vratiti robu. Kakav je postupak?

Molimo vas da nas prvo kontaktirate na email: info@silux.rs ili na telefon 011/6350515 a zatim paket jednostavno vratite u originalnu ambalažu, zapakujte i sačekajte da kurirska služba koju ćemo mi poslati dođe po njega. Na računu je potrebno označiti želite li zamenu artikla ili povraćaj novca na vaš tekući račun. Nakon dostave robe i broja tekućeg računa novac će vam biti uplaćen u roku od nekoliko dana.

Odabrao sam i dobio pogrešan artikl. Kakav je postupak?

Molimo vas da nas obavetite na broj telefona 011/6350515 ili na email: info@silux.rs. Nakon toga paket jednostavno vratite u originalnu ambalažu, zapakujte i sačekajte da kurirska služba koju ćemo mi poslati dođe po njega.. Poslaćemo vam novi artikl. U slučaju da smo mi pogrešili, pravi artikl ćemo vam ponovno poslati o svom trošku, a naš kurir će na vašoj adresi preuzeti pogrešno poslati artikl, tako da ga ne morate ponovno slati.

Primio sam oštećeni artikl

Molimo vas da prilikom preuzimanja paketa pregledate da li je paket vidljivo oštećen. Tada se prvo obratite kuriru koji je pošiljku predao, a zatim obavestite i nas. Ako je sadržaj paketa oštećen, molimo vas da oštećeni artikl fotografišete i fotografiju pošaljete na našu e-poštu info@silux.rs. Artikl ćemo vam zameniti u najkraćem mogućem roku bez dodatnih troškova.

Kada mogu dobiti naručeni artikl?

Svi rokovi isporuke štampaju se na samom proizvodu. Za tačniji rok isporuke možete nas nazvati na telefon broj 011 6350 515.
 
Mogući su izuzetni slučajevi kada robu nije moguće isporučiti u propisanom roku , no tada će kupac o tome biti obavešten. Svi rokovi isporuke odnose se na radne dane, subote i nedelje te praznici se ne računaju.

Zaboravio sam lozinku?

Zaboravljenu lozinku možete zahtevati ovde, potrebna vam je samo adresa e-pošte koju ste koristili prilikom registracije. Na svoju adresu e-pošte primićete podatke za resetovanje lozinke. Nakon toga možete uneti novu lozinku.

 

Poteškoće sa registracijom novog korisnika?

Svaki novi korisnik za registraciju treba upisati adresu e-pošte na koju će vam stići kod za aktiviranje. Nakon samog potvrđivanja koda možete upisati svoje podatke za isporuku / plaćanje. Svi vaši podaci moraju biti ispravni, u protivnom može doći do poteškoća prilikom isporuke paketa i slanja zaboravljene lozinke. Ako vam ne stigne e-pošta s kodom za aktiviranje, prvo pogledajte da li se možda nalazi u rubrici >neželjena pošta< (spam). Ako je ni tamo nema, pozovite nas na broj telefona 011 6350 515.

Kakav je kvalitet vaših proizvoda?

Za većinu artikala u samom je opisu svojstava navedeno slovo kvaliteta koje označava klasu kvaliteta.

Klase kvaliteta dele se na:

  • O - originalni deo (OE), koji je deo originalne opreme, distribuira se putem proizvođača, odnosno autorizovanog uvoznika vozila (za postavljanje / ugradnju nije potrebna nikakva modifikacija tj. prilagođavanje samoga proizvoda)
  • K - originalni deo (OEM / OES), koji je proizveden kod proizvođača originalnih delova koji su namenjeni za proizvodnu liniju vozila (za postavljanje / ugradnju nije potrebna nikakva modifikacija tj. prilagođavanje samoga proizvoda)
  • PC - zamenski deo koji je kvalitetom jednak komponentama koje se koriste u proizvodnji vozila. Ti delovi imaju dodatne sertifikate kvaliteta koje izdaju sledeće institucije: Centro Saragosa, Thatcham ili TUV Rheinland (za postavljanje / ugradnju nije potrebna nikakva modifikacija tj. Prilagođavanje samoga proizvoda)
  • PJ - zamenski deo kvaliteta koja je jednaka kvalitetu komponenata korišćenih u proizvodnji linija vozila. Deo posebno preporučuje dobavljač (distributer) (za postavljanje / ugradnju nije potrebna nikakva modifikacija tj. prilagođavanje samoga proizvoda)
  • P - zamenski deo kvaliteta jednake kao komponente koje se koriste u proizvodnoj liniji (za postavljanje / ugradnju ponekad je potrebna manja modifikacija tj. prilagođavanje samoga proizvoda)
  • ZJ - post prodajni deo visoke kvalitete (za postavljanje / ugradnju potrebna je modifikacija tj. prilagođavanje samog proizvoda)
  • Z - preostali post prodajni delovi (za postavljanje / ugradnju potrebna je modifikacija tj. prilagođavanje samog proizvoda)

Kako plaćam paket?

Ako ste odabrali plaćanje nakon preuzimanja, kurir će vam dostaviti paket na kućnu adresu gde ćete mu platiti naručeni proizvod. Ako ste odabrali plaćanje po predračunu, posle izvršenog plaćanja kurir će vam isporučiti paket bez otkupnine.

Koliki su troškovi slanja?

Troškovi slanja obrazloženi su na stranici Cenovnik dostave.

Odabrao sam plaćanje predračunom? Gde je predračun?

Sažetak porudžbine koji primite na adresu e-pošte važi i kao vaš predračun. Ako ste označili metodu plaćanja -> predračun, u prilogu (dole) moći ćete videti sve podatke za plaćanje predračuna. Informacije: 160-423299-06 BANCA INTESA A.D. BEOGRAD.