Česta pitanja
Smer se gleda kao da se sedi u automobilu. Npr.: levi blatobran je vozačev blatobran, a desni suvozačev.
Nažalost lično preuzimanje robe još uvek nije moguće.
Tokom same obrade internet narudžbina javljaju se sledeći statusi:
- Čeka se potvrda kupovine. Ovde nam je potrebna vaša potvrda da ste kupovinu zaista izvršili. Na vašu smo adresu e-pošte poslali poveznicu za potvrdu na koji morate kliknuti. Reč je o slučaju kada kupovinu obavljate prvi put bez registracije kroz proces kupovine (korpu) i za to nam je potrebna potvrda da je reč o pravoj osobi.
- Naručeno. Artikli su naručeni kod dobavljača, tj. na zalihama su. Uskoro možete očekivati da budu poslani (vidi rokove isporuke).
- Poslato / zaključeno. Artikli će biti poslani na vašu. Možete ih očekivati u roku od 1 radnog dana.
- Otkazano. Vaša porudžbina je bila otkazana s naše (nestašica zaliha) ili vaše strane.
Molimo vas da nas prvo kontaktirate na email: info@silux.rs ili na telefon 011/6350515 a zatim paket jednostavno vratite u originalnu ambalažu, zapakujte i sačekajte da kurirska služba koju ćemo mi poslati dođe po njega. Na računu je potrebno označiti želite li zamenu artikla ili povraćaj novca na vaš tekući račun. Nakon dostave robe i broja tekućeg računa novac će vam biti uplaćen u roku od nekoliko dana. Adresa za povrat: Silux d.o.o. - Magacin, ul. Smederevski put br. 6, 11309 Leštane.
Molimo vas da nas obavestite na broj telefona 011/6350515 ili na email: info@silux.rs. Nakon toga paket jednostavno vratite u originalnu ambalažu, zapakujte i sačekajte da kurirska služba koju ćemo mi poslati dođe po njega.. Poslaćemo vam novi artikl. U slučaju da smo mi pogrešili, pravi artikl ćemo vam ponovno poslati o svom trošku, a naš kurir će na vašoj adresi preuzeti pogrešno poslati artikl, tako da ga ne morate ponovno slati.
Molimo vas da prilikom preuzimanja paketa pregledate da li je paket vidljivo oštećen. Tada se prvo obratite kuriru koji je pošiljku predao, a zatim obavestite i nas. Ako je sadržaj paketa oštećen, molimo vas da oštećeni artikl fotografišete i fotografiju pošaljete na našu e-poštu info@silux.rs. Artikl ćemo vam zameniti u najkraćem mogućem roku bez dodatnih troškova.
Zaboravljenu lozinku možete zahtevati ovde, potrebna vam je samo adresa e-pošte koju ste koristili prilikom registracije. Na svoju adresu e-pošte primićete podatke za resetovanje lozinke. Nakon toga možete uneti novu lozinku.
Svaki novi korisnik za registraciju treba upisati adresu e-pošte na koju će vam stići kod za aktiviranje. Nakon samog potvrđivanja koda možete upisati svoje podatke za isporuku / plaćanje. Svi vaši podaci moraju biti ispravni, u protivnom može doći do poteškoća prilikom isporuke paketa i slanja zaboravljene lozinke. Ako vam ne stigne e-pošta s kodom za aktiviranje, prvo pogledajte da li se možda nalazi u rubrici >neželjena pošta< (spam). Ako je ni tamo nema, pozovite nas na broj telefona 011 6350 515.
Za većinu artikala u samom je opisu svojstava navedeno slovo kvaliteta koje označava klasu kvaliteta.
Klase kvaliteta dele se na:
- O - originalni deo (OE), koji je deo originalne opreme, distribuira se putem proizvođača, odnosno autorizovanog uvoznika vozila (za postavljanje / ugradnju nije potrebna nikakva modifikacija tj. prilagođavanje samoga proizvoda)
- K - originalni deo (OEM / OES), koji je proizveden kod proizvođača originalnih delova koji su namenjeni za proizvodnu liniju vozila (za postavljanje / ugradnju nije potrebna nikakva modifikacija tj. prilagođavanje samoga proizvoda)
- PC - zamenski deo koji je kvalitetom jednak komponentama koje se koriste u proizvodnji vozila. Ti delovi imaju dodatne sertifikate kvaliteta koje izdaju sledeće institucije: Centro Saragosa, Thatcham ili TUV Rheinland (za postavljanje / ugradnju nije potrebna nikakva modifikacija tj. Prilagođavanje samoga proizvoda)
- PJ - zamenski deo kvaliteta koja je jednaka kvalitetu komponenata korišćenih u proizvodnji linija vozila. Deo posebno preporučuje dobavljač (distributer) (za postavljanje / ugradnju nije potrebna nikakva modifikacija tj. prilagođavanje samoga proizvoda)
- P - zamenski deo kvaliteta jednake kao komponente koje se koriste u proizvodnoj liniji (za postavljanje / ugradnju ponekad je potrebna manja modifikacija tj. prilagođavanje samoga proizvoda)
- ZJ - post prodajni deo visoke kvalitete (za postavljanje / ugradnju potrebna je modifikacija tj. prilagođavanje samog proizvoda)
- Z - preostali post prodajni delovi (za postavljanje / ugradnju potrebna je modifikacija tj. prilagođavanje samog proizvoda)
Ako ste odabrali plaćanje nakon preuzimanja, kurir će vam dostaviti paket na kućnu adresu gde ćete mu platiti naručeni proizvod. Ako ste odabrali plaćanje po predračunu, posle izvršenog plaćanja kurir će vam isporučiti paket bez otkupnine.
Troškovi slanja obrazloženi su na stranici Cenovnik dostave.