Jeste li već postali naš član?
Prijava Registracija
Pozovite nas
011 6350 515
Korpa
Korpa je prazna

Bugatti Divo – pet miliona eura za uživanje na četiri točka - razprodan

19.09.2018

Što je skuplje, to je bolje - to je tržišna logika koju Bugatti čini internaliziranim. Informacije o novom hiper-Bugatu još uvijek su retke, iako znamo da će se graditi samo četrdeset Divosa, svaki po ceni od pet miliona eura, bez poreza.

Bugatti Divo – pet miliona eura za uživanje na četiri točka - razprodan
Njegova tehnička baza će biti Chiron, iako će dizajn biti još dramatičniji. Usput, 'Il Divo' na italijanskom prevodu jednostavno glasi kao 'Božanski' - prikladan opis za hiperkarij uistinu našeg vremena. Bugatti radi na novom modelu, Bugatti Divo, koji je dobio ime po Albert Divo, francuskom vozaču koji je dvaput osvojio dvostruko poznati trkaćki program Targa Florio na planinskom krugu Sicilije u kasnim 1920-ima. Na osnovu zahteva za takvu trku, Bugatti Divo će biti lagan i okretan i nadvladat će ogromnu silu. Rezultat će biti izvanredna svojstva rukovanja i dinamičan karakter automobila bit će naglašen novim, jakim dizajnom. 
 
"Sreća nije iza ugla. To je kut. Divo je izrađen za uglove ", kaže Stephan Winkelmann, predsednik kompanije Bugatti Automobiles S.A.S.
S Divoom, Bugatti oživljava svoju tradiciju izgradnje karoserije. U prvim decenijama svoje istorije francuska luksuzna marka imala je značajan uspeh s dizajnima unutar kuće pod vodstvom Jean Bugattija i instaliranom na postojeću šasiju.
 
Barem po novinama, novi Divo opravdava očekivanja. Za pogon će se voditi već poznati 8-cilindrični motor sa 16 cilindara, četiri turbo ventilatora i 1.500 "konja" ili 1.103 kilovata snage, što već znamo iz modela Chiron. Sličnost između modela se završava u ovom trenutku. Divo je dobio potpuno novi spoljašnji izgled, a automobil je 35 lbs potpuno lakši, ali zahvaljujući aerodinamičnom paketu, 90 kilograma više gura do tla. Konačna brzina je elektronski ograničena na 380 kilometara na sat.
 
Dve boje se nastavljaju u unutrašnjosti, gde je instrument tabla siva sa plavim dodatkom, kao što je i na sedištima . Bugatti dodaje da sedišta pružaju bolju bočnu podršku, približno jednaku volanu, sa dužim naslonom za ruku za udobnije pomeranje. 
Još uvijek nema vesti o tome hoće li i kada će se dogoditi vrhunska brzina. Uz Bugattijev vlastiti prijem, motor je blizu ograničenja onoga što se njegovi sastavni delovi mogu nositi. 
 
"Radimo na mnogo stvari, ali imamo li resurse da učinimo više? Neću reći danas jer nemam ljude i novac. Već mi ljudi kažu da se usporavam, ali ne mislim da je to način delovanja. Ako ste ikada zadovoljni, onda nešto nije u redu. "
Divo se izrađuje u ograničenom nizu od samo četrdeset vozila. Neto cena je pet miliona eura. Bugatti je predstavio Divo kao svetsku premijeru u 11:20 sati (lokalno vreme) 24. avgusta 2018 na travi na uglednom događaju "The Quail - A Motorsports Gathering" u Kaliforniji, SAD.
Ako su gore navedene informacije uzbudljive za kupovinu, verujemo vam. Za Bugatti će biti potrebno oko pet miliona evra za novu mašinu za puteve. Svih četrdeset kopija već je prodato pre zvanične prezentacije.