Jeste li već postali naš član?
Prijava Registracija
Pozovite nas
011 6350 515
Korpa
Korpa je prazna

Koje marke automobila voze žene različitih karaktera?

10.06.2016

Karakter žena odlučujuće utiče na izbor automobila. Većina prodavaca se slaže sa tim, da žene prilikom kupovine automobila mnogo obraćaju pažnju na unutrašnjost vozila.

Koje marke automobila voze žene različitih karaktera?
Ista mora imati lepe, pravilne linije i boju sedišta koja se slaže sa bojom karoserije. Psiholozi su mišljenja, da mnogo stvari razotkriva priču o karakteru i ličnosti osobe, koje posmatrač može zaključiti na osnovu njenih izbora. To važi i za izbor automobila. U nastavku možete detaljnije pročitati o različitim karakterima žena i njihovim izborima automobila.
 

Šta automobil predstavlja muškarcima a šta ženama?

Različita istraživanja pokazuju kako automobil utiče na muškarce i kako na žene. Muškarcima automobil pored korisnog prevoznog sredstva predstavlja i bitno mesto za izbacivanje stresa ili frustracija, u njemu često donose važne odluke, razmišljaju o problemima i slično. Pored navedenog im dobar automobil može vratiti i samopouzdanje. 
 
Najveći procenat žena automobil smatra samo korisnim prevoznim sredstvom. Nisu previše opterećene performansima automobila - više im znači estetika tj. pravilne linije, forma i naravno boja automobila. Puno pažnje obraćaju na to, da je automobil očima privlačan te čist i mirišljav. Najviše žena vole da se voze same ili u društvu prijateljice, a najmanje njih žele na suvozačevom mestu svog partnera.
 
Zbog drugačijih kriterijuma izbor automobila razotkriva karakter mnogih žena. Stručnjaci dodaju, da je pravo merilo automobil koji žene žele i ne onaj koji već imaju. Obzirom, da je izbor automobila najčešće uslovljen finansijskom situacijom, većina njih vozi automobil kojeg su mogle da priušte, kojeg su dobile kao poklon ili su ga nasledile. Zato, ako zaista želite znati kakav je karakter žena, morate znati koji model i marku automobila bi ona želela da ima.
 
 

Šta marka automobila govori o karakteru njegove vlasnice?

Psiholozi tvrde, da vlasnice najpopularnijih modela najpoznatijih svetskih proizvođača automobila žude za pažnjom. Takve žene su pomalo egzibicionisti i žele da su primećene. Najčešće su komunikativne, atraktivnog izgleda i temperamentne. Sa modernim automobilom dokazuju da su samostalne, jake i vole držati stvari pod kontrolom.
 
Žene koje voze marku BMW su hedonisti. Vole se držati svojih ciljeva. Malo su egocentrične i ne vole se žrtvovati. Vole da im je život komotan i slobodan. Narav im je divlja i znaju biti nepredvidljive, posesivne i nezgodne u ljubavnim odno
 
Vlasnice marke Mercedes, pogotovo manjih modela, najčešće biraju žene koje žele kvalitet na prvom mestu. Takve žene su samouverene, obično uspešne i sa odličnom karijerom. Nisu previše pričljive. Vole sigurnost, pogotovo za svoje dete koje nikad neće voziti bez sigurnosnog sedišta. Takođe ne vole praviti rizične poteze tokom vožnje i retko će prekoračiti dozvoljenu brzinu vožnje. 
 
Marku automobila Audi najčešće voze strastvene, nepokolebljive i prodorne žene. Žene koje u svom životu vole tehniku na svim područjima. Automobil voze brzo i oštro ali sigurno. Karakter takvih žena pokazuje, da su one samouverene, odane svojoj porodici a i nezgodne u trenucima iznevere poverenja. Ne ljute se često ali teško opraštaju.
 
Istraživanja su pokazala, da zbog pristupačnih cena i malih modela najviše žena vozi marku Reno. Kod te marke je teško proceniti karakter žena. To mogu biti žene različitih zanimanja: domaćice, majke, poslovne žene, najčešće starosti od 20-30 godina. 
 
Marku automobila Volvo voze žene promenljivog karaktera. Takve žene mogu biti nježne i osetljive, a i vrlo grube i samouverene. Vole da ostavljaju utisak na druge i da im je automobil uvek privlačan - ne dozvoljavaju sebi vožnju sa polomljenim i neispravnim delovima.
 
Marka automobila Opel je magnet za žene domaćice, kojima je porodica na prvom mestu. Najčešće su njihovi muževi zaposleni a one brinu o deci i voze ih u školu, na treninge i u kupovinu. Karakter tih žena priča, da su veoma požrtvovane, praktične, dobre drugarice i da ih ljudi vole. Ne vole turbulencije i promene u životu i da budu nametljive. 
 
Marku Volkswagen vole da voze sve žene, bez obzira na godine i zanimanje. Među njima se nađu poslovne žene, domaćice, avanturistkinje i konzervativne žene. Stručnjaci su mišljenja, da ipak sve imaju zajedničku osobinu - ne vole biti u centru pažnje, ne uživaju na javnim dešavanjima ili pozornici.