Pozovite nas 011 6350 515
Svi proizvodi

Vaša garaža je prazna. Bez brige, nije bilo lopova :)

Parking

Uporabniški račun

Registrujte se!

Registrovanim korisnicima je kod nas još komfornije. Pogledajte prethodnu kupovinu, uživajte u posebnim ponudama, sastavite listu želja i sačekajte da vas obavestimo, ako se spusti cena vašeg najdražeg proizvoda.

Registrujte se!

Korpa je prazna

Dodajte u korpu sa proizvodima...

Nova era menjača

08.08.2017

Nove generacije menjača sa jedanaest brzina prenosa preko trostrukog kvačila poboljšavaju ekonomičnost goriva za 5%. Ovaj sistem razmatraju Honda i GM. Transmisije ove vrste imaju veoma napredan softver i one sa dvocifrenim brojem odnosa biće bolje za održavanje obrtaja motora sa maksimalnom efikasnošću i minimalnim gubitkom.

Nova era menjača

TCT – budućnost menjača

Današnji automatik ili manuel menjači sa osam ili deset brzina napredniji su od zastarelih transmisija, ali imaju ogroman zadatak : da budu u skladu sa strogim regulatornim zahtevima 2025. godine, bez pogoršavanja performansi motora.
Do nedavno manuelni menjač sa šest brzina bio je pravo otkriće, a menjači sa četiri brzine bili su norma u automobilima sa dve pedale. Ali, kako je intezivirala potražnja za efikasnošću goriva, brendovi kao što je Mercedes–Benz ponudio je menjače sa sedam, a sada već i sa devet brzina. Porsche ima automobile sa manuelnim menjačem sa sedam brzina, dok Lexus, GM i Ford nude čak deset brzina.
Govoreći na nedavnom CTI Transmission Symposy-jumu Jim Centlivre istakao je da smatra da će deset brzina biti granica, dok Darell L. Robinette ne deli isto mišljenje i ističe da je budućnost menjača sa jedanaest brzina i trostrukim kvačilom evidentna.
Ovom novom generacijom menjača upravljaće sve ’’inteligentne’’ kontrolne jedinice. Robinette smatra da TCT može raditi sa najmanje sedam ili najviše jedanaest brzina i biti podešen da poveća ili smanji stepen prenosa bez gubitka obrtnog momenta, što ne bi zahtevalo pomene u bilo kom drugom delu pogona. Vozač će takođe moći sam birati režim : Eco, Sport, Towing itd.
 

Kada nova generacija menjača izlazi na tržište?

Još uvek nije poznato kada se TCT može pojaviti u prodaji, ali Robinette naglašava da je koncept istog dugoročnog potencijala kao već poznati DCT sistem. Podstaknuti potrošnjom goriva i zahtevima emisija, automatizovani menjači će u bilo kom obliku biti doprinosi ostvarenju tih ograničenja i to bez ’’ubijanja volje’’ za vožnjom.

Budući menjači objašnjavaju : tran spotting

  • Visoke performanse hibrida
ETwinster od GKN-a kombinuje poboljšanje dinamike sa kratkim dometom električne energije bez težine punog pogona ili sistema hibridnih baterija. Ovo uključuje električnu zadnju osovinu sa dva Twinster elektro-hidraulična kvačila, kao što je slučaj kod Ford Focus RS-a. Električna osovina može biti nezavisno kontrolisana. Sistem takođe balansira brzim diferencijalom između osovina, poboljšava vuču na klizavim podlogama i tokom vožnje nadoknađuje električnu energiju.
  • Magnetni prenos
Sheffeld je smislio Magsplit, lakši, jednostavniji i efikasniji način da se podeli snaga u hibridnom agregatu. Rotirajući magnetno polje menja se promenljiv odnos između motora sa unutrašnjim sagorevanjem i elektromotora ili se zaključavaju zajedno.
  • Kompaktni Hibrid automobil
Oerlikon Graziano razvio je automatik sa šest brzina i elektromotor od 120 kW i ugradio ga u Mercedes SLS AMG. Ovaj sistem obezbeđuje obrtni momenat tokom punjenja, regeneraciju, ograničene električne pogone i obrtaje motora, bez uticaja veličine pakovanja – zauzima isti prostor kao DCT sistem od sedam brzina.
  • Jednostavniji DCT
Smatra se da je tradicionalni DCT previše glomazan i skup za veličinu automobila kao što su Ford Fiesta i Focus. Ali kineski i belgijski stručnjaci iz operacije Punch rade na novoj verziji sa jednim layshaft-om zbog smanjenja troškova i veličine pakovanja.
 

Naši kupci nas vole širom Evrope