Pozovite nas 011 6350 515
Svi proizvodi

Vaša garaža je prazna. Bez brige, nije bilo lopova :)

Parking

Uporabniški račun

Registrujte se!

Registrovanim korisnicima je kod nas još komfornije. Pogledajte prethodnu kupovinu, uživajte u posebnim ponudama, sastavite listu želja i sačekajte da vas obavestimo, ako se spusti cena vašeg najdražeg proizvoda.

Registrujte se!

Korpa je prazna

Dodajte u korpu sa proizvodima...

Kad je vreme za menjanje podkrila blatobrana?

10.01.2019

Blatobrani su svojevrsni okvir oko točka koji sprečavaju da ostaci vode, peska, blata udaraju u ostale delove vozila, ali i ostale učesnike u saobraćaju.

Kad je vreme za menjanje podkrila blatobrana?
Velika podela blatobrana je na prednje i zadnje i svakako velika je razlika među njima, pre svega u obliku, a kada se radi o materijalima izrade, stara vozila uglavnom su imala čelične blatobrane, dok ova novija imaju blatobrane od aluminija najčešće plastike. Blatobrani su deo vozila koji lako rđaju pa im je zato potrebno pridavati posebnu negu, pre svega u zimskim mesecima kada na putu ima mnogo soli i kamenčića koji ih oštećuju ali i  nagrizaju. U nekim primerima rđa ih toliko izgrize da je jedini izlaz samo novi deo. 
 

Blatobrani su važni činioci dizajna i stila vašeg vozila. 

Blatobrani pokrivaju točkove kako bi se druga vozila zaštitila od materijala koji leti usled okretanja točkova, kada je vozilo u pokretu. Blatobrani su obično opremljeni štitnicima u prostoru oko točka koji smanjuju buku motora unutar vozila i pružaju zaštitu od šljunka koji leti. Pričvršćeni su za karoseriju mehaničkim tiplovima, radi lakše zamene u slučaju održavanja ili oštećenja. 
Blatobrani se proizvode od materijala koji mogu da se recikliraju kao što su čelik, aluminijum i plastika, sa visokim mehaničkim performansama. Odabir materijala predstavlja balans između performansi i težine. 
 
Blatobrani su veoma osetljiv deo vozila, a to i ne čudi iz razloga što su uvek, možemo se tako izraziti, na udaru, bilo da se radi o blatu, kamenčićima ili velikoj vlazi. Zbog svega ovoga blatobrani su skloni oštećenjima i rđi pre nego ostatak karoserije na vozilu. Kako bi se zaštitili, izumljene su unutrašnje zaštite blatobrana koji su mahom izrađeni od plastike ili gume, a kako im i ime kaže, služe za zaštitu blatobrana s unutrašnje strane. Unutrašnja zaštita blatobrana može se ugraditi i na starija i na novija vozila te i na prednje i na zadnje blatobrane. Unutrašnja zaštita blatobrana nekad je izrađena od jednog dela, a nekad od dva. 
 
Promena blatobrana se vrši usled mehaničkih oštećenja kao sto su udarci prilikom nezgoda ili usled uticaja vremena tj korozije na metalne delove rubova. Zavisno od tipa vozila vrši se promena podkrila. Kod nekih tipova podkrila su upunktovana za šasiju tj. koš pa se moraju odstraniti sečenjem. Kod drugih je mnogo jednostavnije uklanjanje jer su povezana zavrtnjima. Prednja krila imaju podkrila blatobrane od plastike koji sprecavaju da tockovi prilikom  kretanja bacaju razne nečistoće u ćoškove krila. Učvršćeni su šrafovima za krilo i koš. 
Zadnja krila imaju metalna podktila koja su čvrsto spojena sa krilom. Kod zadnjih krila zbog specifičnog oblika tokom godina često dolazi do korozije po rubovima krila. Popravka se vrsi uklanjanjem oštećenog lima na krilu i podkrilu i ugradjivanjem novog ruba i podruba. Sve ove popravke mora odraditi stručno lice tj. autolimar. 
 
S obzirom da je od plastike podkrilo se menja  isključivo zbog oštećenja. Podkrilo se drži za krilo i koš odnosno šasiju automobila. Na krilu se drži plastičnim žabicama dok se za šasiju drži holšrafovima. Plastična podkrila se nalaze na prednjim blatobranima automobila i njihova svrha je zaštita blatobrana od krupnih nečistoća tokom zime jeseni i proleća. Prevashodno štite ćoškove u kojima bi se te nečistoće lepile i izazvale korodiranje i propadanje krila. 
 
 
 
 

Naši kupci nas vole širom Evrope