Besplatna dostava za sve proizvode! Besplatna dostava za sve proizvode!
Pozovite nas 011 6350 515
Svi proizvodi

Vaša garaža je prazna. Bez brige, nije bilo lopova :)

Parking

Korisnički račun

Registrujte se!

Registrovanim korisnicima je kod nas još komfornije. Pogledajte prethodnu kupovinu, uživajte u posebnim ponudama, sastavite listu želja i sačekajte da vas obavestimo, ako se spusti cena vašeg najdražeg proizvoda.

Registrujte se!

Dodajte u korpu sa proizvodima...

Opšti uslovi


Opšti uslovi poslovanja internet prodavnice utvrđeni su uslovima kupovine i prodaje proizvoda, koje realizuje Silux d.o.o. Beograd (u daljem tekstu Prodavac). Opšti uslovi poslovanja Internet prodavnice Silux d.o.o. definisani su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i međunarodnim kodeksom elektronskog poslovanja. Internet prodavnica Silux d.o.o. je informacijski sistem namenjen predstavljanju i prodaji proizvoda korisnicima. Njime upravlja kompanija Silux d.o.o. Beograd. Korisnik je osoba koja koristi naš sistem, odnosno kupac u Internet prodavnici Silux d.o.o.
Odnos Internet prodavnice Silux d.o.o. i kupca regulisana je međusobnim obavezama kupovine preko Internet prodavnice Silux d.o.o., a u skladu sa opštim uslovima.
Opšti uslovi poslovanja definišu delatnost internet prodavnice Silux d.o.o., korisnike prava i poslovni odnos između prodavca i kupca.


Podaci o preduzeću

Ime: Silux d.o.o. Beograd-Zemun
Adresa: Prvomajska 4/5, 11080 Beograd (Zemun)  
E-pošta: info@silux.rs  
Telefon: 011/635-0515
PIB 108864244
Matični broj: 21082996
Šifra delatnosti:  4791
Poslovni račun u banci: 160-423299-06 Banca Intesa A.D. Beograd

Cene u internet prodavnici

Sve cene su iskazane u dinarima sa uključenim PDV-om. Zadržavamo pravo izmene cena, ako nije drugačije navedeno (u slučaju akcija i specijalnih popusta). Cene važe u trenutku kreiranja porudžbine i imaju dejstvo i validnost i za naredni period. Cene su važeće u slučaju plaćanja predviđenim načinima plaćanja i prema uslovima navedenim iznad.
Uprkos značajnim naporima da se obezbede ažurni i tačni podaci, moguće je da se potkrade neispravna cena. U tom slučaju, kao i u slučaju da se cena promeni tokom izdavanja porudžbine, prodavac će kupcu omogućiti da odustane od kupovine i ponuditi mu drugo rešenje na obostrano zadovoljstvo.

Rok isporuke i dostava

Rok isporuke je naveden na našem sajtu u opisu svakog proizvoda, a u slučaju da proizvod trenutno nemamo na stanju, ne može biti duži od 30 dana od dana naručivanja. Rok isporuke teče od prvog narednog radnog dana posle narudžbine.
Isporuke se ne vrše nedeljom.   
Isporuka robe se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije (bez Kosova i Metohije).  
Isporuka van teritorije Srbije nije moguća.

Robu isporučujemo putem poštanskog operatera Bexexpress Šabac d.o.o.  (http://www.bex.rs/kontaktpodaci.php)

U slučaju da posle prijema robe primetite da je roba oštećena molimo vas da nas najkasnije u roku od 24 sata obavestite na broj telefona 011/635-0515 ili na email: info@silux.rs

U slučaju da se proizvod ne nalazi na zalihama duže od 30 dana, postoji mogućnost da se rok isporuke produži, ali isključivo posle telefonske konsultacije sa kupcem. Ukoliko u vreme dostave kupac nije na dogovorenoj adresi, robu može da preuzme punoletna osoba koja živi u istom domaćinstvu zajedno sa kupcem, odnosno osoba koja ima ovlašćenje za preuzimanje robe. Osoba koja je preuzela proizvod preuzima i svu prateću dokumentaciju i potvrđuje prijem robe potpisivanjem otpremnice, gde navodi svoje ime i datum preuzimanja robe.

Komunikacija

Obaveštenja o mesečnim akcijama i komercijalne elektronske poruke moraju biti jasno i nedvosmisleno označene kao reklamne poruke. Pošiljalac mora da bude jasno naveden. Ako korisnik ne želi da prima reklamne poruke i obaveštenja o mesečnim akcijama, prodavac će to bezuslovno uzeti u obzir.

Isključenje od odgovornosti

Prodavac će uložiti maksimalne napore da postavi ispravne i ažurne podatke na svoje internet strane.  Međutim, karakteristike proizvoda, zalihe i cene mogu brzo da se promene, tako da prodavac ne uspe da pravovremeno ispravi podatke na internet stranicama. U tom slučaju prodavac će obavestiti kupca o izmenama i omogućiti mu da otkaže poružbinu ili zameni naručeni artikal. Sve fotografije proizvoda su simbolične i ne predstavljaju svojstva proizvoda.

Ugradnja i montaža auto delova

Pre bilo kakvih radnji montaže/podešavanja/ugradnje artikala proverite adekvatnost robe.
Auto delove kupljene putem našeg sajta mora da ugradi/montira ovlašćeno lice (serviser/majstor) koja ima registrovanu delatnost za ugradnju/montažu isporučene vrste auto delova. U slučaju reklamacije već ugrađnog dela, morate priložiti dokaz o stručnoj ugradnji i opis greške (kvara) overen od strane ovlašćene osobe servisa koji je vršio ugradnju.

Dokaz o kupovini

Prodavac izdaje račun na trajnom mediju (papiru), što je validan dokaz o kupovini.

 

Naručivanje robe

Željene proizvode poručite elektronski putem online kataloga tj. naloga za kupovinu, putem e-pošte: info@silux.rs ili putem telefona na osnovu cenovnika. Informacije o zaključenom ugovoru tj. o predatoj porudžbini čuvaju se u kompaniji Silux d.o.o. Ugovor se može zaključiti na srpskom jeziku. Ugovor ili porudžbinu možete zaključiti putem telefona, e-maila ili online putem internet prodavnice. Ispravke ili dopune porudžbine može se poslati e-mailom ili telefonom u roku od dva sata od predaje porudžbine.

Koraci za kupovinu - zaključivanje ugovora ili porudžbine

Pre početka porudžbine posetilac online prodavnice mora se registrovati kao korisnik. Nakon registracije korisnik može započeti proces naručivanja.
 
Polje za pretragu na našem sajtu (gde birate marku, model i godinu proizvodnje vozila) služi isključivo kako bi suzilo broj delova koji su potencijalno odgovarajući za vaše vozilo i ne garantuje da su delovi koji su rezultat pretrage odgovarajući za navedeno vozilo.
Delove izaberite isključivo po katloškom broju koji je naveden u opisu proizvoda (OE kataloški broj), a ako kataloški broj nije naveden pozovite nas na broj 011/635-0515 kako bi naši operateri po vašem broju šasije proverili dali je deo odgovarajući ili izaberite našu Silux Premium uslugu (provera po broju šasije). Slike auto delova objavljene na sajtu su simbolične i ne garantuju karakteristike proizvoda.
 
Kada korisnik pronađe proizvod koji bi želeo da poruči, ubaci ga u korpu.
 
Koraci za kupovinu u korpi:
Korak 1: Izaberite količinu proizvoda koje želite da naručite i potvrdite ih - > nastavi sa kupovinom. 
Korak 2: Izaberite način plaćanja izabranog/izabranih artikala i način isporuke. 
Korak 3: Izaberite da li ste fizičko ili pravno lice i upišete podatke za plaćanje/isporuku.
Korak 4: Ispod je prikazana lista svih stavki koje želite da naručite kao i ukupan iznos kupovine. Klijent u ovom koraku potvrđuje da je upoznat sa uslovima nabavke, u suprotnom nemoguće je završiti porudžbinu. U ovom koraku takođe zaključite porudžbinu. Po završetku porudžbine klijent dobija elektronsku poruku sa potvrdom porudžbine.

Porudžbina potvrđena – ugovor zaključen

Najkasnije za 48 sati ponuđač pregleda porudžbinu, proveri dostupnost proizvoda i potvrdi porudžbinu ili  je odbije. U slučaju da se cena u vreme obrade promenila, ponuđač se obavezuje da će pokušati ponuditi korisniku nižu cenu ili ponuditi odgovarajuće rešenje koje bi bilo zadovoljavajuće za obe strane. Ponuđač zadržava pravo da pozove korisnika na njegov  broj telefona. Ugovor između ponuđača i korisnika je u slučaju potvrde porudžbine sa porukom "Porudžbina potvrđena" definitivno zaključen, a u slučaju odbijanja porudžbine ugovor nije zaključen.
 
Postupak obaveštavanja o kupovini:
• posle predaje porudžbine kupac dobija obaveštenje putem elektronske pošte ili SMS poruke da je porudžbina prihvaćena
• naš tim porudžbinu pregleda, proveri dostupnost naručenih proizvoda i porudžbinu potvrdi ili odbaci sa razlogom
• vezani smo isključivo na snabdevanje od strane naših dobavljača i na vreme u kojem dobavljač može da dostavi proizvod u našu poslovnicu. Ako je vreme dostave veoma dugo i kupac ne želi da sačeka, on treba da nas obavesti, a mi ćemo ukloniti stavku iz porudžbine i vratiti kupcu potencijalno uplaćeni novac. Druge moguće artikle kupac može da čeka ili da odustane od kompletne porudžbine.
 
Silux d.o.o. ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo kakvu štetu koja može nastati kao posledica dužeg vremena isporuke ili zbog neisporuke artikala koji nisu na zalihama u ličnom skladištu.
 
Sve cene su sa PDV-om, osim ako nije izričito drugačije napisano. Cene važe jednako za sve korisnike naše online prodavnice. Cene važe u trenutku slanja porudžbine i nemaju unapred fiksiran rok važenja. Cene važe u slučaju plaćanja sa gore navedenim načinima plaćanja i pod gore navedenim uslovima.
 
Uprkos naporima našeg tima da su informacije na internetu tačne, uključujući i cene artikala, može se desiti da je informacija o ceni pogrešna. U tom slučaju kupac po želji može raskinuti ugovor. 
Popusti, promotivni kodovi i slično po pravilu se ne sabiraju. Popust za pojedinačni artikl i promotivni kod sabiraju se. 

Poklon sertifikati SILUX

Poklon sertifikati se mogu kupiti u našoj online prodavnici. Kupovina poklon sertifikata podleže istim uslovima poslovanja kao kod kupovine drugih artikala.
 
U slučaju da je vrednost nabavke veća od vrednosti sertifikata, razliku je potrebno doplatiti.

Pokloni online prodavnice Silux

U određenim slučajevima i akcijama prilikom kupovine proizvoda koji ste naručili povremeno dobijete i poklone, koje vam poklanja naša internet prodavnica. Poklone dobijete samo u slučaju online porudžbine. (Za telefonske porudžbine ne važe.) 

Snabdevanje sa robom

Rok snabdevanja sa robom je objašnjen u odeljku često postavljena pitanja. Kompanija Silux d.o.o. u obećano vreme spakuje i pošalje robu koju prati originalna faktura i prateća dokumenta.

Izdavanje računa, zaključenje ugovora i plaćanje robe

Kompanija Silux d.o.o. izdaće račun za poručenu robu i kupcu će prilikom isporuke robe pored računa dostaviti i ostalu prateću dokumentaciju. Naručenu robu koja je na zalihama, kupac plaća prilikom isporuke (plaćanje pouzećem). Za veće porudžbine pravnih lica (veće količine ili veće vrednosti) može se zaključiti ugovor, a plaćanje izvršiti direktno na poslovni račun kompanije Silux d.o.o. Poručena roba je u vlasništvu kompanije Silux d.o.o. do uplate pune kupoprodajne cene.

Pravna lica

Povrat proizvoda uz povrat novca za pravna lica nije moguć. Povrat proizvoda ćemo prihvatiti samo u slučaju pogrešno dostavljenih proizvoda, ako nam to javite najkasnije u roku od 8 dana od prijema paketa. Pravna lica imaju pravo na garanciju odnosno na reklamaciju na saobraznost robe.

Odustanak od ugovora, žalbe, reklamacije i sporovi

Pravo na odustanak od ugovora (otkazivanje kupovine) i vraćanje robe

Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od isporuke robe, prodavcu javi odustajanje od porudžbine i to na elektronsku adresu: info@silux.rs ili telefonom na broj 011/635-0515.  Potrošač može popuniti obrazac za odustanak od ugovora. Potrošač je u obavezi da posle toga robu vrati prodavcu najkasnije 14 dana od pismenog  ili telefonskog obaveštenja. Vraćeni proizvodi moraju da budu u originalnoj ambalaži, uz priloženu kopiju računa. Neposredne troškove vraćanja robe pokriva kupac. Prodavac vraća celokupnu plaćenu sumu za proizvod, odmah ako je moguće, a najkasnije u roku od 14 dana posle prijema poruke o odustajanju od porudžbine i vraćanja robe. Povrat novca kupcu će se izvršiti na tekući račun naveden u obrascu.

Obrazac za odustanak od ugovora, možete preuzeti ovde.

Kupac mora da vrati robu poštom ili putem drugih dostavnih službi na adresu našeg magacina:

Silux d.o.o. - Magacin
ul. Smederevski put br. 6
11309 Leštane

Pre bilo kakvih radnji montaže/podešavanja/ugradnje artikala proverite adekvatnost robe. Povraćaj već montiranih, lakiranih ili oštećenih artikala nije moguć.

Pre nego što kupac pošalje paket na našu adresu, mora da proveri da li je proizvod kupljen u našoj internet prodavnici. U tome može pomoći potvrdom porudžbine ili fakturom. Ukoliko dobijemo proizvod koji nije naš ili nije pogodan za povrat, ne snosimo odgovornost za grešku kupca i nećemo vratiti paket ili ćemo naplatiti troškove povrata.

Upozorenje: Ukoliko je kupac dobrovoljno vratio proizvod koji ne ispunjava kriterijume (odustajanje od kupovine nije moguće, van predviđenog roka za odustajanje od kupovine, van odredbe za vraćanje artikla nakon obaveštenja o odustajanju od kupovine ili proizvod koji nije kupljen u našoj prodavnici), takav proizvod ćemo vratiti samo uz plaćanje od 10 evra, što predstavlja trošak obrade neopravdane reklamacije. Nepreuzeti proizvod će biti uništen nakon 2 meseca.

Važna uputstva za slanje robe:
•    uz proizvode koje vraćate molimo vas da pošaljete kopiju računa i popunjen obrazac za odustanak od ugovora
•    molimo vas da na odgovarajući način pripremite proizovde za transport da se ne bi oštetili u toku transporta. Potrebno je da originalnu ambalažu upakujete u još jednu transportnu ambalažu da se originalna ne bi oštetila u toku transporta.
•    preporučujemo vam da koristite usluge dostavne službe koja omogućava praćene pošiljke

U slučaju nepravilnog korištenja robe i oštećenja orginalne ambalaže, moramo vam od cene dela odbiti sledeće procente (%):

Lakše oštećenje (10%)

 

Srednje oštećenje (30%)

 

Teže oštećenje* (60+%)

 

*Kod robe koja je dosta oštećena, svaki slučaj će biti individualno razmotren zajedno sa dobavljačima koji će utvrditi tačan odbitak.

U svakom primeru roba mora biti neoštećena/nekorišćena.

Svi proizvodi koje vraćate, čija ambalaža je dodatno ispisana sa rečima (primer ispod, Silux itd), nije ih moguće vratiti i biće odbijeni!

Žalbe, reklamacije i sporovi

Sve žalbe, reklamacije i sporove Silux d.o.o. rešava u skladu za važećim Zakonom o zaštiti potrošača. 
Žalbe i reklamacije korisnici mogu da pošalju elektronsku putem na adresu: info@silux.rs, telefonom na broj 011/6350515 ili pismenim putem poštom na adresu: 

Silux d.o.o. - Magacin
ul. Smederevski put br. 6
11309 Leštane

Prodavac će se u roku od 8 dana izjasniti o zahtevu potrošača i dati konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije koji ne može biti duži od 15 odnosno 30 dana za tehničku robu. Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći u cilju sporazumnog rešenja svih sporova. Ukoliko se ne postigne dogovor između Prodavca i potrošača, Zakonom o zaštiti potrošača je predviđena mogućnost vansudskog rešavanja sporova.

Pravna lica

Povrat proizvoda uz povrat novca za pravna lica nije moguć. Povrat proizvoda ćemo prihvatiti samo u slučaju pogrešno dostavljenih proizvoda, ako nam to javite najkasnije u roku od 8 dana od prijema paketa. Pravna lica imaju pravo na garanciju odnosno na reklamaciju na saobraznost robe.

Prethodno važno obaveštenje!

Ukoliko još uvek želite da vratite proiizvod, molimo vas da u skladu sa zakonom potrošača (ZvPot), pređete na karticu "Odustanak od ugovora, žalbe, reklamacije i sporovi".

Pravo zahtevanja „365 dana vraćanja“ na proizvodima

Svi znamo kako je to. Prvo kupimo proizvod, stavimo ga na prvu policu i zaboravimo. Zbog toga našim cenjenim kupcima nudimo mogućnost vraćanja ili zamene svih proizvoda do godinu dana, čak i kada se zakasni 14 –dnevni otkazni rok za povraćaj ili zamenu proizvoda kako nalaže Zakon o zaštiti potrošača.

Sledeće stavke opisuju uslove za korišćenje ove usluge: 

  1. Roba mora biti neoštećena, nemontirana, u orginalnom neoštećenom pakovanju i u istoj količini.
  2. Molimo Vas da nam pošaljete zahtev za povraćaj ili zamenu*, koji ćemo pogledati i odobriti u pisanom obliku.
  3. Naplatićemo vam odbitak od ukupno 20%.
  4. Novac ćete dobiti čim dobljavač izda nalog ili njihovo odobrenje. Obično je to u roku od 14 dana.

Ako ispunite i prihvatite gore navedene uslove, proizvod možete vratiti na našu adresu: Silux d.o.o. - Magacin, ul. Smederevski put br. 6, 11309 Leštane.

*Da bi se izbegli nepotrebni troškovi slanja usled odbijanja proizvoda od strane dobavljača ili nas, na e-mail nam pošaljite uslikani materijal (ambalažu i proizvoda).Pregledaćemo slike i odgovoriti da li vaš  proizvod ispunjava uslove za povraćaj novca.

Pošaljite nam zahtev za povraćaj novca na sledeću e-mail adresu.

Povrat proizvoda uz povrat novca za pravna lica nije moguć. Povrat proizvoda ćemo prihvatiti samo u slučaju pogrešno dostavljenih proizvoda, ako nam to javite najkasnije u roku od 8 dana od prijema paketa. Pravna lica imaju pravo na garanciju odnosno na reklamaciju na saobraznost robe.

Pravna sigurnost

Sadržaji objavljeni na internet stranicama www.silux.rs vlasništvo su preduzeća SILUX d.o.o. i dobavljača i mogu se koristiti samo u nekomercijalne svrhe, a u tom slučaju moraju se zadržati sva navedena upozorenja o autorskim pravima te se dakle ne smeju prepisivati, umnožavati ili na bilo koji drugi način širiti. Preduzeće SILUX d.o.o. nastojaće da sadržaj na internetu bude tačan i ažuran i nije odgovorna za privremeno nefunkcionisanje stranice, eventualnu netačnost informacija, kao ni za moguću štetu nastalu zbog upotrebe netačnih ili nepotpunih informacija. Ni preduzeće SILUX d.o.o. niti bilo koja druga pravna ili fizička osoba koja je sarađivala u nastanku i izradi ovih internet stranica zato ne odgovara ni za kakvu štetu koja proizlazi iz pristupa, korišćenja ili nemogućnosti korišćenja informacija na tim internet stranicama ili za bilo kakve greške ili nedostatke u njihovom sadržaju. Preduzeće SILUX d.o.o. zadržava pravo na promenu sadržaja.

Isključenje od odgovornosti

Prodavac će uložiti maksimalne napore da postavi ispravne i ažurne podatke na svoje internet strane.  Međutim, karakteristike proizvoda, zalihe i cene mogu brzo da se promene, tako da prodavac ne uspe da pravovremeno ispravi podatke na internet stranicama. U tom slučaju prodavac će obavestiti kupca o izmenama i omogućiti mu da otkaže poružbinu ili zameni naručeni artikal. Sve fotografije proizvoda su simbolične i ne predstavljaju svojstva proizvoda.

Pravna zaštita

Za preostale uslove koji nisu navedeni u opštim uslovima poslovanja važe odredbe relevantnog zakonodavstva na snazi.

Pravo na privatnost

Prodavac se obavezuje da trajno zaštiti lične podatke kupca u skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka i Zakonom o osiguranju. Vaši podaci, dobijeni preko Internet prodavnice Silux d.o.o., koristiće se isključivo za slanje informativnog materijala, ponuda, faktura i drugih potrebnih sredstava komunikacije. Kupac je ostavljanjem svoje e-mail adrese dao saglasnost da dobija informacije o novim ponudama Silux d.o.o.. Kupac u svakom trenutku, izborom opcije koja se nalazi u e-mailu, može povući svoju saglasnost posle čega neće dobijati pomenute ponude. Kompanija Silux d.o.o. lične podatke neće prosleđivati trećim licima.

Zaštita podataka

Vaši podaci su kod nas kompjuterski obrađeni i zaštićeni u skladu sa svim važećim propisima. Vaši lični podaci su nam potrebni za ispravno ispunjenje porudžbine. Svi podaci će ostati poverljivi i nikada neće biti posredovani trećim licima.

Arhiva dokumenata/računa

Za sve porudžbine ćemo vam putem elektronske pošte poslati potvrdu porudžbine. Račun se isporučuje zajedno sa dostavom pošiljke. Svi dokumenti (evidencija o kupovinama, porudžbine, računi, reklamacije) čuvaju se u sedištu kompanije Silux d.o.o., Prvomajska 4/5, 11080 Beograd (Zemun). Registrovani korisnik može bilo kada zatražiti kopije dokumenata koje mu šaljemo elektronskom poštom ili običnom poštom. Može ih takođe pogledati u samom korisničkom interfejsu.
 

Saobraznost robe

Za sve proizvode kupljene od firme Silux d.o.o. važi rok saobraznosti i odredbe u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
 

Naši kupci nas vole širom Evrope